Michalina Frączek

Ukończyła studia wyższe na University of Toronto na wydziale zarządzania, uzyskała, tytuł MBA oraz podyplomowe studia z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi na WSPiZ im. Koźmińskiego w Warszawie. W trakcie swojej kariery ukończyła szereg kursów i szkoleń specjalistycznych i trenerskich, min. NLP, Kurs dla Doświadczonych trenerów House of Skills, szkolenia trenerskie w IBM:   Train the trainer, IBM Coaching Approach, Coaching for Managers, IBM Business Value Selling, IBM Management Development training, Power Negotiations, IBM Selling School. Ponadto uczyła się u Dawida Neenana – Business&You, PR. Ukończyła także szereg szkoleń z zakresu umiejętności interpersonalnych oraz rozwoju osobistego w tym roczne Seminarium w Instytucie Ewy Foley, Od wielu lat jest asystentką Ewy Foley w programie wiosennego oczyszczania organizmu Detox. Ukończyła szereg szkoleń z zakresu pracy z oddechem – Breath Integration Training (International Breathwork Foundation Australia). Breath Integration – Collin Sisson’s (New Zealand), szkolenia trenerskie z zakresu komunikacji OPENCOMM Piotra Tymochowicza, Porozumiewanie bez przemocy Marshalla Rosenberga i inne.
Interesuje się ekologią, tańcem, teatrem,  życiem zgodnym z naturą. Więcej informacji o prowadzącym pod linkiem www.teatrpraktyczny.pl/o-nas/michalina-fraczek/

Life-Work Balance

W dzisiejszych czasach stoimy przed ogromnymi wyzwaniami, zarówno osobistymi jak i zawodowymi. Chcąc być bardziej efektywni staramy się zrobić więcej i szybciej. Szybko zauważamy, że praca „dłużej i ciężej” nie wystarcza. Zmęczenie, stres powodują drażliwość, zapominanie o ważnych sprawach, brak uważności, błędy, konflikty w pracy i w rodzinie. Nawet wysokie zarobki, nie są w stanie zrekompensować braku równowagi. A właśnie ta równowaga jest niezbędna do zachowania dobrego zdrowia i energii, zmniejszenia stresu, poprawy wydajności pracy i szczęścia osobistego.

Cele:
Celem spotkania jest przedstawienie oraz sposoby dbania o równowagę pomiędzy pracą a życiem osobistym, przekazanie uczestnikom praktycznych narzędzi do lepszego radzenia sobie ze stresem. Zamiast koncentrować się na tym jak zrobić więcej i szybciej – będziemy skupiać się na tym jak dbac o siebie i swoją energetykę. Podczas szkolenia uczestnicy wypracują swoją osobistą listę technik zarządzania swoją energią oraz osobisty plan zarządzania sobą.

Program:

  1. Równowaga – co to dla mnie znaczy?
  2. Moje role w życiu – obszary równowagi
  3. Określenie przeszkód w osiąganiu równowagi
  4. Nastawienie do wyzwań i zmian
  5. Równowaga a stres
  6. Zarządzanie czasem czy energią?
  7. Cztery filary efektywności osobistej
  8. Co jest ważne – ujawnianie konfliktów wewnętrznych i ustalanie priorytetów
  9. Mój osobisty plan zarządzania sobą.

Korzyści:

  1. Zrozumienie własnych celów, potrzeb, i świadome zarządzanie sobą i swoją energią w kontekście zawodowym i pozazawodowym
  2. Zmniejszcie frustracji i zwiększenie własnej efektywności,
  3. Podniesienie jakości i skuteczności funkcjonowania w miejscu pracy
  4. Zmniejszenie poziomu stresu
  5. Lepsze samopoczucie
  6. Umiejętności wygospodarowania czasu na rozwijanie swoich pasji i zainteresowań

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s