Mirosław Urban

Psycholog, trener biznesu, coach,pasjonat żonglowania. Specjalista od niekonwencjonalnych metod szkoleniowych. Autor i współautor książek: „Niekonwencjonalne metody szkoleniowe” (GWP 2010), Pasja żonglowania (Libropolis2012). Metafory i analogie w szkoleniach” (GWP2014).

Twórca autorskiego programu JugglingInspiration, wykorzystującego sztukę żonglowania w rozwoju osobistym. Traktuje żonglowanie jako doskonałą metaforę uczenia się, pokonywania wyzwań, doświadczania zmian i sukcesu oraz relaksacji.

Specjalizuje się we wdrażaniu nowoczesnych metod uczenia się i rozwijania kompetencji osobistych pracowników organizacji edukacyjnych, instytucji publicznych i biznesowych. Tworzy oryginalne metody rozwoju osobistego, uczestnikom kursów pozwala przezwyciężać własne słabości, odkrywać siłę psychiczną i osiągać cele drogą rozwoju własnych predyspozycji i umiejętności.

Prowadzi szkolenia dotyczące: rozwijania kreatywność i unikania rutyny w myśleniu i działaniu, komunikacji, prezentacji publicznych, radzenia ze stresem, budowania zespołu.

Współpracował m.in. z: Dr Irena Eris, PZU Życie, Allianz Polska, Commercial Union, Torfarm, ArboMedia Polska, Orlen, Netia, Novartis, USP Zdrowie, PKiN, MicroStrategy, Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce, Więcej na temat prowadzącego pod linkiem http://www.inspi.pl, http://www.mirek-urban.blogspot.com

Juggling Inspiration. Wyznaczaj cele, podejmuj wyzwania

Opis warsztatu/szkolenia Juggling Inspiration:

  • Nauka żonglowania trzema chustkami żonglerskimi
  • Nauka żonglowania trzema piłkami żonglerskimi
  • Omawianie i dyskusja wymienionych poniżej aspektów odnośnie psychologii biznesu w trakcie i po zakończeniu nauki żonglowania.

Cele i korzyści wynikające z warsztatu – za pomocą metafory żonglowania uczestnicy:

  • poznają efektywną metodę relaksacji i odstresowania
  • „uczą się uczyć” siebie oraz innych 
  • integrują się w obrębie zespołu
  • analizują własną umiejętność uczenia innych
  • doświadczają możliwości połączenia zabawy i uczenia się oraz wynikających z tego efektów
  • sprawdzają granice własnych możliwości i motywację do pokonywania wyzwań
  • uczą się spostrzegać błędy (własne oraz innych osób)
  • uczą się traktować błędy nie jako przeszkodę, ale jako niezbędny krok we własnym rozwoju oraz doskonaleniu innych
  • uczą się obserwacji i doceniania (u siebie i innych osób) poszczególnych „małych” sukcesów w drodze do wyznaczonego celu
  • doskonalą umiejętność obserwacji oraz instruowania innych (elementy informacji zwrotnej), samoobserwacji i samokontroli
  • analizują style uczenia się – własne oraz innych
  • uczą się rozkładania problemów na czynniki pierwsze oraz wyznaczania i realizowania poszczególnych celów

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s